Menu na potencję

879-3904-ico-wu.jpg

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym czynnikiem wpływającym na potencję jest prawidłowe odżywianie. Właściwa dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko jakość potencji, ale również płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do całkiem ważnych ubytków selenu. Łatwo go unormować spożywając tuńczyka, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny równie istotny biopierwiastek naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za nasze libido. W czasie nadużywania alkoholu czy palenia papierosów tracimy cynk, a można go uzupełnić przez warzywa strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj albo ostrygi.
Niesamowicie istotnym składnikiem jest także arginina, stanowiąca 80 procent spermy. Arginina powiększa wytwarzanie spermy a także zwiększa czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy także w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne ulegają rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić także uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy a także razowym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, która wpływa na odpowiednie działanie hormonów. Jeśli chcemy uzupełnić jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie erekcja