Rozsądne jedzenie pomaga spalać kalorie
dieta / Marzec 23, 2017

Zdrowa dieta dobra dla każdego Należy konsumować, aby zrzucać zbędne kilogramy. Jednak odchudzać się {trzeba|należy| celowo. Białko przyspiesza przemianę materii aż o 25 procent. Białko należy włączać do śniadania, obiadu i wieczornego posiłku. Źródłami białka są kurze jaja, mięso, produkty mleczne. Najlepiej serwować łącznie białka zwierzęce oraz roślinne. Potrzebne są także tłuszcze. Nie przybiera się na wadze od tłuszczu, lecz zawsze, gdy zjadamy zbyt wiele kalorii. Tłuszcz należy konsumować w ograniczonych ilościach – oliwa z oliwek, olej lniany, kukurydziany, sojowy, rzepakowy są niezbędne w diecie. Tłuszcze zapewniają aż 30 procent energii, a zatem trzeba spożywać blisko 70 gramów tłuszczu codziennie. Tłuszcze dają sytość oraz limitują glukozę we krwi. Kaszasyci, ale nie napędza kilogramów. Możnaspożyć 6-7 łyżek kaszy dziennie i na pewno nie przybędzie nam kilogramów. Dwie cząstki owoców trzeba mieć w diecie, ale nie wolno konsumować winogron, bananów, śliwek – te owoce mają mnóstwto cukru. Można zjadać jabłka, truskawki, pomarańcze, maliny, porzeczki, agrest. Owoce spożywa się po dużych daniach, na deser, wtedy idealnie się trawią i są ogromnie dobre dla zdrowia. Po godzinie 18.00 nie powinno się zjadać owoców, bo nie strawi się ich przed spaniem. Około 40 gramów błonnika dziennie musi zjadać każda pani, aby szybko strawić i przyspieszyć…